Blää

Usch, nu kom allt över mig som det brukar lite då och då. Känns som man bara vill gräva ner sig under jorden. Fan vad jag hatar att jag har så dålig självdisciplin. Jag borde inte ens få klaga över hur jag ser ut med min äckliga självdisciplin.. Det är verkligen så att man måste bli fet och ful för att inse hur snygg man var förr, inse hur jävla dum man var som hatade hur man såg ut då. Stört.


Nej nu ska jag fan lägga mig och dra täcket över mig. Imorn är det ny vecka och nya tag som gäller!!

Godnatt allesammans.



Kommentarer:
Postat av: Virre

Sluta!!!

Du är lika snygg nu som du var då.

2009-07-05 @ 22:50:01
Postat av: Elin

Du är inte fet och ful utan smal och fin :)

Postat av: Maria

Tycker du är fin precis som du är!!



Ha en fin dag!

2009-07-06 @ 15:05:23
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: marie

du är fin precis som du är!! verkligen inte fet!

2009-07-06 @ 16:30:09
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits