Bröllopet

Blev ganska stressigt när vi skulle åka dit igår, vi kom väl iväg kvart i fyra eller något och det skulle börja fyra. Jag hade lite panik på vägen dit, men det hade jag inte behövt för bruden var väl sen minst en halvtimme iaf ;)

När det väl började så var det panik att få bra bilder. Nu har jag kollat igenom alla jag tog och kanske 13 bilder av över 300 blev bra. Shit alltså, ingen lätt uppgift jag fick. Svårt att få bra bilder på människor, för blir den ena bra så blundar den andra eller liknande. Verkligen skitsvårt!

Devin och Vilde skötte sig bra under vigseln. Devin blev mutad med lite sockerfri festis och då vart han nöjd och Vilde låg och sprattlade i vagnen ;) Jag hann verkligen inte ta kort på mina söta prinsar. Bara någon enstaka bild blev det :(

  
Devin och Vilde :)

Jag kan ju lova att jag fällde några tårar faktiskt. Så himla fint, och sen vissa tal var så fina så man nästan började storböla, men fick försöka hålla mig!

Devin fick åka hem till farmor innan maten eftersom det drog ut på det så länge. Han hade nog inte orkat vara med där inne heller för det var så varmt och mycket folk som hurra, klappade händerna och tjoade. Vildekraken vaknade ju nästan varje gång någon hade hållit ett tal och alla klappade händerna :/

Maten var iaf jättegod och man orkade knappt någon efterrätt alls. Vi missade dock bröllopstårtan för vi var tvungna att åka hem för mina bröst höll på att spricka och jag kunde verkligen inte amma i klänningen jag hade på mig -puh- Klockan var ändå runt 23 då, så det vart ganska sendraget allting, men det kanske ska vara så på bröllop? Missade ju presentöppningen också :/

Allting var iaf jättetrevligt och det var så himla roligt att träffa Åsa igen som gick i samma klass som mig i Torsby :) Hon väntar sin andra nu, så spännande!



♥ Stort grattis till Herr och Fru Bäckman!! ♥



Kommentarer:
Postat av: Maria

Åååh vilka fina bilder!!

Postat av: marie

jättefina bilder! hihi ja de går inte att inte gråta på bröllop. oj ja de var ganska sent. Ni verkar ha haft de jättehärligt:D

2009-07-18 @ 19:51:39
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits