Cykel

Imorse blev det till att få åka cykel till dagis igen. Devin blev jätteglad och tjatade som bara den när han såg att vi började plocka fram cykelhjälm och grejer. Jag fattar inte hur barn orkar upprepa samma saker en miljon gånger i rad fast att man bekräftat det de säger ;) Men så är det väl helt enkelt.

Han fick ha sitt nya linne på sig idag som jag hämtade igår men som vi köpte för ett tag sen. Alltså är det fortfarande kalasvarmt här och jag skulle bli såå glad om det kom åska och kunde ladda ur luften lite. Går ju knappt röra sig ens, för man svettas ju hela tiden -blä-

Täcke på natten är ju inte att tänka på. Är ju till och med för varmt utan täcke och då är det lite svårt att ta av sig mer faktiskt. Inte så skönt att vara hela klibbig på hela kroppen precis hela tiden. Att sen amma nu är ju nästan äckligt för Vilde blir sjöblöt precis överallt när han äter och jag blir ju blöt där han ligger (arm och mage) för det blir så varmt. Helt galet. Känns inte som man bor i Sverige just nu!


Devin och pappa cyklar till dagis



Kommentarer:
Postat av: Amanda

haha...att det kan avra så kul att cykla. :o)

Postat av: Maria

Skoj för han att cykla:) även fast jag gillar värmen så måste jag nog hålla med dig pyttepyttelite iaf, man blir ju svett av att bara sitta känns det som!!

Hoppas ni får en fin dag!

2009-07-02 @ 12:14:29
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför är han på dagis om ni båda är hemma ?? :S

2009-07-02 @ 13:44:10
Postat av: Becca

Ja fy fan för denna värme säger jag bara :/

2009-07-03 @ 14:27:23
URL: http://www.metrobloggen.se/beccis88

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits