Dagen idag

  
Stig blåser bubblor och Devin fångar!

Dagen började med att jag fick sms från barnens farmor som undrade vad vi skulle göra under dagen. Jag skulle egentligen varit med Mikaela direkt på morgonen, men då hon har sånna magattacker som jag också har ibland fick vi skjuta på det hela lite, så vi tog och åkte iväg till farmorn istället :)


Devin och Jacob påväg upp i skogen för att plocka blåbär

Där ute så stod plocka blåbär på schemat, så vi klädde på oss och traskade iväg. Vilde han var med i vagnen, så han och jag höll oss på de stora stigarna.. plockandet stod de andra för och ätandet var ju Devin proffset på ;)
Kan ju lova att när vi kom tillbaka så var det inga blåbär med för Devin åt upp allihop. Namnam tyckte han!

Devin blev kvar hos sin farmor när jag åkte tillbaka hemåt för att lämna bilen till David som skulle köra den till verkstan. Skönt att få lite ensamtid med bara Vilde faktist och få ägna honom all uppmärksamhet. Som jag skrev förut så gick ju jag och Vilde ner till stan med kameran och sen hem igen.


Mikaela och Devin på filt ute i skärgårn

När jag kom hem igen så kom Mikaela hit. Vi styrde stegen tillbaka mot stan och tog en sallad var på café paus -mums- Gott och trevligt, kan ju inte bli bättre.
Efter det gick vi hem hit igen och då tog vi med Devin som kommit tillbaka och åkte ut i skärgårn för att fika (läs: ge honom kvällsmat) lite på en filt tillsammans. Vilde fick då vara hemma med pappa, för lite egentid med Devin är precis lika skönt och viktigt som lite egentid med bara Vilde. Man måste ju hinna med båda barnen lite ensamt emellanåt också tycker jag :)

  
Leker vid båtlekplatsen som vi fikade bredvid

Vi fikade bredvid en lekplats som ser ut som en båt som jag tänkt ta Devin till många gånger, men det har liksom aldrig blivit av. Nu blev det av och han tyckte det var jätteskoj :)

  
Kul på lekplatsen med Mikaela :)

Det var dagen idag det. En riktigt bra dag faktiskt och riktigt härligt väder dessutom!



Kommentarer:
Postat av: * Linda me Cazandra *

Sv: Tack så mkt =)

Postat av: marie

ja ni verkar ha haft de riktigt trevligt:)

2009-07-14 @ 09:15:56
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits