Glass + bröllopsplanering


Veronica och Emil

Idag på eftermiddagen så hörde Veronica av sig och frågade om vi ville med ut i skärgårn och ta en glass. Klart att vi ville det :) Hann dock inte sitta där ute så länge för jag skulle iväg sen för att prata om bröllopet som jag ska fota på. Var de ska stå och sådär, bäst vinklar med mera. Vi får ta en glass där ute igen en annan dag då mer tid finns tycker jag :) Men då ska vi minsann tycker jag så man rör lite på fläsket. Blivit lite stilla nu när vädret inte varit på topp.. gick ju nästan 1 mil om dagen där i två veckor -duktig-

Inte meningen att jag skulle filma, men blev så ändå ;)

Har inte hänt så mycket mer här idag faktiskt, men ändå varit en ganska bra dag för barnen har inte alls varit speciellt gnälliga eller trotsiga ;) Det gör mycket och det flyter på så himla mycket bättre när alla är på bra humör, det bara är ju så!



Kommentarer:
Postat av: Carolina

Ja, de är jättestora - men han har flera par i 86 och de sitter bra nu, så jag ville ha en större storlek så han har att växa i :)

Postat av: marie

skönt med lite mindre gnäll och trotts:)

2009-07-14 @ 20:57:51
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits