Heldag shopping!!

Idag runt halv elva bar det av för att hämta Marie för en tur till Karlstad med shopping åt oss!! Vilde var såklart med, men Devin fick stanna hemma med pappa och ha pappadag :)

Vi åkte först in till stan för att leta omkring men där hittade vi verkligen ingenting. Jo, Marie köpte en body till Vilde och jag köpte badskum med färg åt Devin.. annars vart det inte så mycket mer där inte. Modet är verkligen konstigt nu och jag trodde det var kört att hitta något alls till mig.


Body till Vilde från Marie :)

Innan vi skulle åka vidare till Bergvik för bättre shoppinglycka var det ju såklart en sväng till pricken. Går ju inte annars det ;) Hehe. Där på rean hamnade det faktiskt med två saker till Vilde att ha till hösten/vintern beroende på hur mycket han tänkt växa.

  
Tröja och mössa från Villervalla till Vilde :)

Sen tog vi iaf bilen iväg till Bergviks köpcentrum och där blev det rakavägen in på Max och äta. Så syndigt gott så det finns inte. Tur inte Max finns här för då hade jag väl vart fetare än jag redan är -urk- Blev att amma Vilde där inne också, nöden har ingen lag!

Där på Bergvik gick vi omkring i många timmar. Tiden bara rusade, men tillslut fick jag iaf med mig det jag skulle ha och lite till. Skönt att förnya sin garderob lite för det blir ju inte ofta det händer. Minns knappt när jag hanlade saker till mig sist!

  
Två tunikor till mig från Gina tricot. Sjuuukt sköna!

  
Klänning till bröllopet och till vardags också från Vila och sen baslinne från Gina tricot.

  
Två baslinnen till från Gina. Jag använder ju sånna jämt så det är bra att ha i lite olika färger också :)


Leggins också, vart även med ett par svarta men de har jag på mig så de fick inte bli med på bild.

Det var nog alla kläder det. Sitter redan i en av tunikorna nu, så himla skön och luftig. Kommer nog bli nytt favoritplagg det skulle jag tro!! :)

Sen var vi ju tvungna att gå in till IKEA också såklart när vi ändå var så nära..

  
Äntligen ramar till tavlorna!

En leksak till Vilde som han kan bita på följde med också och sen från Glitter blev det med ett hårband, men det var nog allt det. Så himla skönt att ha något att sägga på sig igen, men jävlar vilken insikt jag fick om att jag snarast möjligt måste banta. Fy fan alltså. Men men, ammar ju än så..

Var iaf en rolig dag och kul att vara lite ego faktiskt :)



Kommentarer:
Postat av: Amanda

Vilken finfin shopping! Tavlorna blev grymt fina. ^^

Ludwigs hänger redan uppe på väggen. Jag är så nöjd!

Postat av: marie

det var jätte roligt:D

så skoj att du hittade massa fint till dig själv!

får vi göra om när plånboken tillåter;)

2009-07-04 @ 20:44:29
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: malin

Massor med fint!

2009-07-04 @ 20:49:54
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Rijo

Åh vilka fina tavlor. Har du gjort dem själv??

2009-07-04 @ 21:25:03
URL: http://rijo.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits