Jahapp

Ännu en sjukt varm dag! Skulle ju behöva duscha minst 10 gånger om dagen nu för man svettas ju verkligen bort -puh- Kan faktiskt få komma ett ordentligt åskväder nu, men enligt smhi ska det inte ens komma regn förrän på lördag först.. får hoppas de har fel.

Tog iaf och cyklade till dagis med Devin idag, han blev verkligen överlycklig när jag satte på honom cykelhjälmen :) Var lite svalkande att cykla iaf, tur det. Värre var det när man skulle cykla hem igen för då är det ju lite uppför. Men var bara slänga sig i duschen det :)

Imorn är det sista dagen för Devin på dagis för sen är han ledig i fem veckor. Ingen aning vad vi ska hitta på för David har ju bara "semester" en vecka till sen ska han jobba 4 veckor.. så det blir jag och barnen då, kommer bli tufft, men det funkar nog det med hoppas jag!

Imorn ska jag även till sjukhuset igen. Följa upp ultraljudet som de gjorde på magen.. får se vad de säger om det hela. Lite nervös är jag ju helt klart, men jag gillar ju inte sjukhus och läkare så.

Nu är David iväg med bilen till mekonomen. Vi besikta ju den i måndags och den gick inte igenom besiktningen för dagen innan så trillade avgasröret av :/ Otur!! Får se vad det hela går på, en bil måste man ju ha liksom!


Kommentarer:
Postat av: Linda med tvillingdöttrar

Samma här, Tommy har bara semester 1 vecka till och sen är jag själv. Så trist:( Jobbigt att vara en förälder på två barn också.



Svar: Hehe, nä hennes övertalningsförmåga är slående:P

Postat av: Amanda

Ja, jisses vad varmt det är. Jag och Ludde gick till sjukhuset förut och det är ingen lång promenad men jag trodde verkligen jag skulle få solsting på den lilla biten. Det fläktar ingenting och är så himla varmt. Luften står bara helt stilla. Äckligt! :oP

2009-07-01 @ 13:32:53
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar: Skönt att Devin inte slåss.

Jag skäller Albin och förklara varför man inte får göra så men han stänger av och lyssnar inte.

2009-07-01 @ 15:15:08
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: marie

de kommer du fixa jättebra!

hoppas det går bra i morgon hör gärna av dig när du är klart!

ja en bil är man så beroende av men de är så trist när man måste slänga ut massa pengar för oftast går de på en hel del:S

2009-07-01 @ 17:02:50
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits