Aj min mage

Jag blir fan trött på min mage alltså. Nu har den börjat krångla igen och igårkväll hade jag riktigt ont ett tag -suck- Fattar verkligen inte vad som är felet eftersom de inte hittade något speciellt på ultraljudet på magen förutom två pyttesmå gallstenar. Det gör de ändå ingenting åt eftersom de var så himla små och det kanske inte ens är de som är mitt problem.

Nu har det gått bra hela dagen tills nu då jag fått ont igen. Verkligen hur jobbigt som helst. Magen är fan värsta stället att ha ont på tror jag nog, det och huvudet.

Vi ska snart iväg till Johanna och Markus och kolla in deras hus de flyttat till, men känns ju inte så roligt när magen känns helt upp och ner -blä- Ska iaf försöka, får väl åka hem annars i värsta fall. Devin kommer nog tycka det ska bli roligt att träffa Vilgot igen iaf - BB-kompisen ju.

Nej, nu ska jag försöka få tag på dem här.

Puss ♦


Kommentarer:
Postat av: Amy

hoppas du blir bättre snart!

Postat av: Amanda

Vad jobbigt med ont i magen hela tiden. Hoppas det försvinner snart. :o/

Kram

2009-07-12 @ 16:48:11
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: marie

men har de börjar igen?

2009-07-14 @ 09:28:06
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits