Kladdkaka

Idag har vi vart över till grannen här på förmiddagen. Devin har hjälpt till att baka kladdkaka, var så duktig så :) Men han vägrade att smaka på degen!? Knasunge! Den som är sååå god.

Vi blev även bjudna på mat där, så vi har precis kommit in till oss nu så Devin kan få sova middag. Sen ska vi över dit igen när han vaknat för att äta kladdkakan -mums-

Så kul att hon har en son som nyss fyllt två också så de är ganska jämnåriga :) Skoj för Devin och skoj för mig att träffa en ny att lära känna. Malin, som hon heter, verkar riktigt trevlig :)

Nu ska jag ta Vilde här.

Puss ♦


Kommentarer:
Postat av: Vi plus livet - Blivande tvåbarnsmamma

Jo, jag kommer antagligen att få ett tidigare vul/ul så fort jag varit hos barnmorskan, det var jag som absolut ville ha samma bm som när jag väntade dottern och hon har semester fram till 30:e juli. Så jag ska dit första dagen hon är tillbaka, och då ska det antagligen bokas tid för vul/ul. Bara fem dagar kvar nu, pust!

Postat av: marie

lät trevligt!

2009-07-24 @ 17:28:41
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vad gott! Vilken knasig Devin - Oliver älskar att slicka vispar och så när man bakar ;)

2009-07-25 @ 21:13:45
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits