Mammagris

Jag tror att Vilde är världens mammagris, det verkar ju inte bättre. I natt vaknade han klockan två och var hungrig, så då ammade jag honom. Han höll på att somna i min famn så la över honom i sin säng men då kom världens gallskrik! Då tänkte jag att han kanske inte blev mätt, så han fick äta på andra bröstet också.. slutade äta efter en liten stund och somnade i famnen. Samma visa igen när man la ner honom - gallskrik! David tog honom då för att rapa honom, bytte blöja, försökte med allt möjligt faktiskt utan resultat. Jag gick och gjorde ersättning ifall det var att han var mer hungrig, vilket jag egentligen inte trodde eftersom han slutade äta på mig och hade klunkat i sig massor, och som jag trodde ville han inte ha något mer!
David satt med honom bra länge iaf, men så tog jag honom och inom loppet av tre sekunder hade han tvärsomnat. Han blev helt lugn så fort han kom till mig. Det kändes i hela kroppen på honom hur han slappnade av direkt. Visst är det smickrande att han älskar sin mamma, men också jobbigt att inte David duger :/
La iaf över honom i hans säng sen och han sov vidare.

Idag är jag trött!


Kommentarer:
Postat av: malin

Mamma är bäst det :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits