Måste-shopping

Fy vilket väder det är alltså! Kallt som tusan och det regnar och blåser. Idag insåg jag att vi verkligen måste köpa en jacka till Devin, en jacka till mig och sen även skor till Devin. Blir dyrt, men det är ju sånt som verkligen behövs så.. Han kan inte ärva från Stig längre heller eftersom Devin är likastor som honom nu ;) Han har vuxit ikapp. Nu får vi köpa själva! Men måste-shopping är ganska kul för då är det ju sånt som man verkligen behöver ha som man lägger pengarna på. Får ta en liten tripp ner på stan sen. Davids mamma sa att det var rea på intersport och reor är ju alltid bra!

Vi har iaf tillbringat förmiddagen ute i skärgårn. Tog en liten promenad där ute innan ovädret drog in! Devin och Stig var så söta och gick hand i hand på grusvägen. Devin sa handen och ville hålla. Han har nog lärt sig från dagis :)

Nu är vi iaf hemma igen och båda barnen sover. -skönt-


Kommentarer:
Postat av: ♥ Nina ♥

Mmm precis, så jag ska hem å mäta, å sen höra om maken gillar idéen med ;) Å sen maila å höra om det är genomförbart! =)



Vad är de för skor som behövs? Höstskor? Tennisskor? Kolla på tradera? Då kommer man ju ofta billigt undan.

Postat av: mormor

Glöm inte skorna du fick av mig till Devin, de borde väl passa nu i "höst"

Kram

2009-07-31 @ 15:03:03
Postat av: Erica

Svar: Tack så jättemycket. En fin bikini gör väldigt mycket för självkänslan faktiskt. =D

2009-07-31 @ 16:03:36
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/viktbloggen
Postat av: Rijo

Hej där, jo jag fick smset om partyt, dock mitt när vi skulle hemover från Gotland tror jag det var. Så jag hann lixom inte med att svara... =/ Sen har vi tvättat och sånt och renoverat, så jag har inte hunnit tänka på det. Förlåt! Hr inte hunnit kolla hur Johan jobbar och sånt, så jag ber att få återkomma. Tjingeling!

2009-07-31 @ 19:26:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits