Matvrak

Ja, idag har jag inte gjort många knop alltså. Ser ut som ett helvete gör jag också, men så blir det när man är trött och inte orkar!

Marie kom iaf över förut och vi kollade på Twilight här hemma. Den är så himla bra! Längtar verkligen tills nästa film kommer ut. Hon orkade även busa lite med Devin och Vilde. Hon matade Vilde förut eftersom han äter flaska en gång om dagen och då åt han jävlar i den!! Han har typ aldrig ätit mer än 60 ml ersättning så jag gjorde det och det slurpade han i sig i ett naffs så jag gjorde 60 till som också försvann, så jag gjorde ytterligare 60 men han åt bara 30 och sen var det stopp! Herregud alltså :) Lilla matvraket!

När Vilde åt så ville Devin också ha "välling" så det fick han ju såklart eftersom han trodde Vilde åt det :) Han fick 150 ml för han brukar inte orka mer, men när han såg att lillebror fick mer så ville han också ha mer så jag gjorde 150 ml till, men det orkade han bara lite mer än hälften av ;) De vill redan ha lika hihi.

Nej, nu ska jag nog ta mig en dusch och försöka göra någonting åt mig!


Kommentarer:
Postat av: Carro

SV: Han äter mat på dagarna och till det dricker han vatten eller sempers drycker. Sen välling på morgonen och kvällen.

Postat av: marie

två matvrak! jaa så bra film:D jag blev fast!

2009-07-23 @ 19:35:30
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits