Puh

Vilken dag, jag är helt svett redan!

Har varit iväg till barnens farmor med resesängen och massor med Devinsaker som han kan behöva eftersom han ska sova där i natt :) Blir för sent för Devin på bröllopet annars, så hon kommer och hämtar honom. Hur snäll som helst!

Efter det var vi till Marie för att jag skulle få låna ett par ballerina av henne för jag vägrar strutta runt i höga skor som jag knappt kan gå i om jag ska fotografera!

Nu när vi kom hem vart ju problemet var Devin skulle sova sin middag eftersom hans säng är hos farmor. Men jag fixade dit sidan på spjälsängen igen, så han sover nu inne på Vildes säng :) Hoppas det går bra!

Nu måste jag duscha och göra mig iordning lite. Kan ju inte se ut hur som helst när man ska på bröllop!

Puss ♦


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits