Ren kalabalik

Ibland undrar jag hur många barn jag har egentligen, för när vi skulle iväg förut så kändes det som jag hade minst 7 stycken!! Herregud säger jag bara. Allting gick jättebra tills vi skulle gå iväg till bilen för att hämta vagnen så vi sen kunde gå ner till stan eftersom det inte regnade. Devin tog med sig en bil ut och det tänkte jag var bra för då kunde han leka lite med den på backen medan jag krånglade ut vagnen ur bilen och fixade till den.
Just som jag står där och krånglar med att få upp vagnen så hör jag hur Devin trillar och börjar skrika... Ja, då har ju ungen letat upp den största vattenpölen på hela vägen och sprungit och gjort magplask i den -SUCK- Var ju bara att gå in och byta alla kläderna på honom det, inklusive skorna! Han skrek som en stucken gris för han trodde jag skulle bära in honom så han inte fick gå ut igen, så han var ju inte direkt lätt att ha att göra med.. var ju tvungen att ha dörren öppen också för Vilde låg ju där nere i vagnen så jag ville höra honom också och ha koll på honom, så hela trapphuset hörde väl Devins vilda protester där. -puh-

Vi kom ju iaf iväg tillslut och blev bara 2 minuter försenade, enligt min klocka ;)

Var iaf gott med lite frukost från café paus, men Vilde ville ju inte ligga i vagnen så han gallskrek ju tills han fick komma upp och sitta i någons knä. Han ska vara med hela tiden han, verkligen inte lik Devin när han var liten för han låg alltid helt nöjt i sin vagn tills han var en 7 månader då vi bytte till sittdel ;) Jaja.. Vi fick iaf i oss någonting tillslut allihopa utom Neo då, men han försökte norpa mat han också.


Kommentarer:
Postat av: Carolina

Jösses, verkar haft en tuff start på dagen!

Postat av: joanna

usch jobbigt :P

2009-07-07 @ 20:21:27
URL: http://mammatillisak.blogg.se/
Postat av: marie

hehe ja han försäkte iag fick smaka lite majonäs;)

Hihi ja han vill vara med och sitta upp man ser ju allt så mycket bättre då:D

2009-07-08 @ 12:09:02
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits