Stulet av Carolina

Hittade detta hos Carolina och tyckte det var lite skoj, så jag härmas lite! ;)

Vore kul om du ville svara på lite frågor..:)

  1. Vad heter du?
  2. Ålder?
  3. Bor?
  4. Ett ords beskrivning av dej själv?
  5. Hur hittade du min blogg?
  6. Varför läser du min blogg?
  7. Hur länge har du läst min blogg?
  8. Vad tycker du är bra / dåligt med min blogg?
  9. Prenumererar du på min blogg?
  10. Länkar du till min blogg i din egen (om du har en)?
  11. Brukar du kommentera i min blogg?
  12. Om du har en blogg, vad är adressen?


Kommentarer:
Postat av: Camilla

Vad heter du? Camilla



Ålder? 21



Bor? Värnamo



Ett ords beskrivning av dej själv? Öhhh (det ordet passar bra på mig)



Hur hittade du min blogg? Genom
http://alicesmamma.blogg.se



Varför läser du min blogg? Kul att följa dig genom din graviditet med Vilde och hur det går för dig som 2 barns mamma nu :)



Hur länge har du läst min blogg? Oj, jag vet faktiskt inte.



Vad tycker du är bra / dåligt med min blogg? Mycket bilder och videor. Det gillar jag.



Prenumererar du på min blogg? Yes



Länkar du till min blogg i din egen (om du har en)? Nepp



Brukar du kommentera i min blogg? Nej det är jag alldeles för dålig på.



Om du har en blogg, vad är adressen? Står ovanför ;)

2009-07-30 @ 20:22:53
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Postat av: Anonym

1. Vad heter du? Jennie :)



2. Ålder? 18 om 2 veckor



3. Bor? Kristinehamn



4. Ett ords beskrivning av dej själv? kommer inte på något haha!



5. Hur hittade du min blogg? Jag kommer inte ihåg :P



6. Varför läser du min blogg? Tycker den är jättemysig och rolig att läsa :)



7. Hur länge har du läst min blogg? Sedan några veckor innan Vilde föddes :)



8. Vad tycker du är bra / dåligt med min blogg? Jag tycker alla är toppen :D



9. Prenumererar du på min blogg? Japp!



10. Länkar du till min blogg i din egen (om du har en)? Nej det gör jag inte :)



11. Brukar du kommentera i min blogg? nej detta är första gången :)



12. Om du har en blogg, vad är adressen? Jejnie.blogg.se/smurfen

2009-07-30 @ 21:01:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits