Svar på kommentar

"Anonym om GLAD:
duktig du är. hur lång är du och vad är målet med vikten? kämpar också... din stora pojk har ett par byxrt med stjärnor på bakfikorna från villervalla. vill ha såna till min pojk. hur är storlekarna? har har 98 oftast.
har ingen blogg om du vill får du gära skriva ett inlägg med det du vill svara på. tack på förhand"

Först måste jag ju säga tack för att du tycker jag är duktig. Jag tycker inte jag är det än, men jag ska försöka bli det iaf :) Jag är 169 cm och mitt mål är 55 kg vilket jag faktiskt tycker är rimligt eftersom jag nästan alltid annars vägt under 50 kg, men så smal vill jag inte bli igen. Vill bli så jag trivs med mig själv igen bara och jag tror den vikten blir bra på mig då :) Hoppas det går bra för dig också med ditt kämpande.

Storlekarna är ganska normala på de byxorna tycker jag. Devin har storlek 92 på dem och han är väl ca 87 lång och har för det mesta 86 eller 92 på byxor. Men att köpa en storlek större skulle jag nog göra iaf, för det gjorde jag ju denna gången eftersom han haft byxorna ett tag nu. Gör ju ingenting om de är lite stora ett tag.

Hoppas du blev nöjd med svaren.



Kommentarer:
Postat av: Amanda

Haha...jaa...det hade jag med gjort! ^^ Min mamma var iaf någorlunda snäll och tog en ganska snäll bild på mig till min student.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits