Cykelparet



Jag lovade ju en bild på min cykel, men jag hade visst inte orkat ta en så jag fick gå ut och ta en nyss. Jag orkade inte flytta på cykeln för att ta på bara min, så det fick bli en på min pappas också som David har lånat :) Min är ju iaf den cykeln med en barnsadel på. Jag och Devin tog en liten tur förut för vi fick en hjälm efter Stig som passade toppen på Devin och han älskade att åka med :) Ville åka mer när vi klev av igen.. stod och drog i cykeln och grät. Kul han tyckte om det iaf!



Kommentarer:
Postat av: Amy

Så gör Oliwer också! Vill bara åka mer hela tiden.

Postat av: Anonym

Jättefin:) Klart han älskar att cykla det går ju fortare än när man går/åker vagn:).

SV: han heter Stein :)



2009-06-29 @ 20:46:11
Postat av: Renate

Samma med Colin, han fullkomligt älskar att åka bakpå fast nu när han lärt sig att cykla utan stödhjul kommer han väl vilja cykla själv snart vart man än skall misstänker jag...både på gott å ont =/

2009-06-29 @ 20:50:51
URL: http://oneeyedme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska ni! När då då??

2009-06-29 @ 21:28:23
Postat av: marie

härligt att han fått hjälm. letade lite i kd idag men svårt att hitta nån tycker jag

2009-06-30 @ 19:37:57
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits