Förmiddagen

På förmiddagen idag så åkte vi bort till min mamma och pappa. Vi ville se hur deras nya veranda såg ut bland annat och den hade ju blivit jättefin även om jag inte tyckte den såg riktigt klar ut än då ;)

Devin hittade ju såklart lerhögen med all jord och lera de grävt bort för att kunna bygga verandan och började leka där. Allt som är kladdigt är ju skoj!!

  
Kul att gräva i lera!

Jag glömde ju såklart min kamera som vanligt så det fick bli mobilbilder. Tur jag inte har världens sämsta mobilkamera iaf!



Vilde låg och var så nöjd så inne på mormors säng han.
Min mamma har knappt sett honom så vaken och nöjd som han var idag för alltid annars när vi varit där har han antingen sovit eller så har han ätit typ. Men idag var han glad och nöjd och pratade lite med sin mormor :)

Åkte hem lagom till att Devin skulle sova middag.



Kommentarer:
Postat av: marie

va roligt:D riktiga sötnosar:_D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits