Pajas



Det här är den vanligaste minen som Devin gör nu för tiden om man ska ta kort på honom. En riktig pajas är han, han gör sådär sen asgarvar han åt en ;) Knasboll!

Idag på dagis hade de tagit ut poolen så barnen hade fått bada och plaska hur mycket de ville i värmen. Devin ville bara stå bredvid och plaska, han tyckte nog det var för kallt att vara där i för när de hade försökt lyfta i honom hade han dragit upp benen så långt han bara kunde. Plaska räckte gott och väl för honom =)



Vildebus som växer så det knakar för varje dag.
Vägde honom för skojs skull nere på öppna idag och det var över 6 kg med kläder på.
Får se hur mycket det är när vi ska dit nästa gång den 7e juli tror jag :)

Totalt i veckan: 8,7 km



Kommentarer:
Postat av: Carro

Verkar vara en liten linslus den där Devin ;)



Så stor Vilde är nu, växer så fort! Vi ska oxå till BVC den 7:e...men då ska Leon vaccineras :(

Postat av: Virre

japp, jag vet. han är inte riktigt sann ibland. Jag vet inte om jag vågar be honom dra, fast jag vill. eftersom han kommer garanterat TA med sej William ner till Skåne. Det vill inte jag..:S jag vet inte hur jag ska göra. Funderar på att vänta tills han skolas in på dagis i början av augusti.

2009-06-22 @ 18:16:02
Postat av: Carolina

Hehe, vilken buse Devin är :) Stora fina killar har du :)

2009-06-22 @ 19:24:26
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Maria

sötnosarna, ååh vilken härlig min han gör då Devin :)



Ha en fin kväll!

2009-06-22 @ 19:55:24
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: marie

vilken härlig min han gör hihi:D

2009-06-22 @ 21:58:26
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits