Puh

Shit det känns som dagen gått i ett idag!

Efter jag hämtade Devin på dagis knallade vi till coop och köpte blöjor och lite sånt och sen vidare till stan för att köpa linsvätska och sen hem igen. När vi kom hit stannade vi ute och spelade lite boll jag och Devin och sen var det bara att köra iväg honom till Marie för vi skulle vidare till dagis och städa.
Städningen blev väl klar strax efter sju och vi började halv sex, så det tog ju ett tag. Tur det bara är sån storstädning en gång om året :) Då var det iaf iväg och hämta Devin som såklart haft lajbans hos Marie och sen hem hit. Skulle ju egentligen lägga honom då men Michael var ute på gården här och spelade boll så Devin blev så glad och då kunde jag ju inte hindra honom från att spela lite.

Nu har han iaf precis hamnat i säng och jag ska väl amma Vilde här och sen in i duschen för usch vad jag känner mig äcklig nu!

Totalt i veckan: 13,8 km


Kommentarer:
Postat av: Maria

Oj, vad ni har hunnit med massa idag:)

själv sitter jag och samlar ork för att städa ur kylskåpet.



Ha en fin kväll!

Postat av: Camilla

Haha, ja gör det! Men det är sjukt beroende framkallande man tar gärna en extra sväng in på stora parkeringar ;P

2009-06-16 @ 21:34:51
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Postat av: marie

jätteskoja att passa busen:D

2009-06-17 @ 12:49:46
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits