Small Paul



Denna body beställde jag till Devin när han var ungefär 13 månader. Det står nämligen att storleken på den är 12-18 månader, vilket ni ju själva kan se här att det inte stämmer när en 2 månaders bebis kan ha den!!
Hur fel kan man ha på storlekarna egentligen??
Jag mailade ju dem om det och skrev också det att jag tror min bebis kommer kunna ha den här bodyn innan han är 3 månader.. stämmer ju! Jag tycker den motsvarar en storlek 62/68 ungefär max!
De skulle då skriva på sidan att den var något liten i storleken. Ehh?? Den är ju extremt liten i storleken!
Well well.. Vilde kan ju iaf ha den nu :)



Kommentarer:
Postat av: marie

ja just de. den där såg verkligen liten ut för att vara 18 mån:S


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits