Varmt

Bloggen har vart mupp hela dagen för mig så det där om ultraljud skrev jag imorse vid 11 ungefär, men men.. bättre sent än aldrig kanske.

Efter jag hämta Devin på dagis tog vi oss en promenad bort till Marie och Neo, det var varmt som fan så jag trodde jag skulle dö på vägen. Man var ju lagom snygg och svettig när man kom fram, men det bjuder jag på ;) hehe. Devin blev så glad när han såg att vi var påväg mot Neo så han satt och pekade och sa Neo, Neo hela tiden och det är ju roligt att han tycker det är så kul att träffa honom :)
Vilde var som ett ljus när vi var där, låg och log och pratade som aldrig förr! Duktig kille.

Vi tog och åkte och städade dagis sen också under tiden som Devin var kvar hos Marie. Städningen gick snabbt idag för det var nästan ingenting att göra eftersom de vart ute hela dagen. Tur det, nu blir det ingen mer städning på ett tag tror jag.. eller hmm, det är nog ganska snart igen eftersom vi har Devin på dagis nu medan så många andra familjer har barnen lediga nu i början. Jaja, vi får se.

Nu har jag iaf duschat och ska ta mig något att äta.

Totalt i veckan: 20,9 km


Kommentarer:
Postat av: marie

hihi ja så nöjd liten kille var de!:D som sagt du får ta med dig ett extra ombyte nästan gåpng de är varmt och du ska ut och knata;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits