20 cm

Shit jag satt precis här hemma framför tvn och kollade upp och såg Vildes doptavla och inser att min bebis har vuxit 20 cm sen han föddes!! Det är ju galet. Jag tycker han är min lilla bebis än, men hur liten var han inte då då? Man glömmer så fort. Usch vad tiden ska gå snabbt då och vad barnen växer fort :( De växer så fort så det är deprimerande nästan. Jag hinner ju inte med. Det är jättekul att se dem utvecklas och lära sig nya saker, men det går alldeles för snabbt!

För några månader sen kunde Devin alla barnens och fröknarnas namn på dagis. Hur duktigt är inte det då för någon som inte ens är två. Han kan kolla på sin gruppbild och sitta och peka och säga namnen om och om igen.

Jag hinner inte med


Kommentarer:
Postat av: Carro

Ja jag blir oxå deprimerad. Går så foooooort

2009-10-15 @ 15:54:26
Postat av: Becca

jaa tiden går vansinnigt fort, mina kids springer liksom :(

Postat av: Amy

duktig Devin :)

2009-10-15 @ 19:13:43
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: marie

instämmer helt!

2009-10-15 @ 21:35:45
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits