Babysim



Nu har jag och Vilde varit iväg på sista babysimmet för den här gången. Nästa omgång börjar den 1 november igen, men då är vi med i Devins grupp så då blir det minisim även för min lille plutt :)
Allt gick jättebra idag som vanligt, han sprattlar från det att han kommer i vattnet och hela tiden tills han kommer upp! Jag som inte tänkte blöta håret hade ganska blött hår ändå när jag gick upp av allt skvättande ;) Dök gjorde han såklart också och när han kom upp så skrattade han! Han tyckte det var jättekul tydligen, busungen min.

Nu sover han som en stock och Devin och David gick precis iväg till minisimmet så nu ska jag slappa i soffan med Grey´s Anatomy :)


Kommentarer:
Postat av: marie

tycker de gått såå fort!

Postat av: Maria

Så söt han är:) Tycker han om att bada? :)



Ha en fin söndag!

2009-10-18 @ 13:52:46
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits