Film: Devin

Devin gungar på dagis när jag skulle hämta honom här om dagen. Han ville inte alls med hem för han ville gunga hela dagen ;) Jag fick med honom tillslut när jag sa han kunde komma tillbaka dagen efter och gunga mer. Han verkligen älskar den där gungbrädan och den är så bra också för man kan gunga själv på den om man inte har någon att gunga med. Här gungade han med en tjej, men ville inte filma på henne då jag inte frågat föräldrarna. Kul har han iaf och det är så roligt att han trivs så bra!

 

Devin har ju ganska nyss lärt sig hoppa jämnfota och nu hoppar han för fullt här hemma. Han övar och övar hela dagarna och övningen ger ju färdighet också :) Ser så himla sött ut, som han tar i för kung och fosterland och kommer typ bara någon cm ovanför backen. Haha. Gulleplutt ♥

 

 


Kommentarer:
Postat av: marie

hihi så duktig:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits