Kalas


Devin jagar ballonger

Var ju till Elliot igår på hans 2årskalas! Var trevligt, men herregud vilket liv det var med alla barnen. Stackars lilla Vilde vart ju trött och skulle sova i det där oljudet, men det gick tillslut en liten stund iaf.


Devin och Elliot fikar

Barnen busade med Elliots alla presenter och ballonger :) Vart ju såklart fika också och det var ju mycket uppskattat. Devin älskar ju glass, så det blev ett stort lass med glass sen fick han även strössel och såser på. Han var nöjd vill jag lova!


Vilde och Elliot

Vilde satt såklart med vid bordet han också även om han inte fikade så mycket direkt. Han såg så stor ut när han satt med där, min lilla fina pojke!

Efter kalaset åkte vi hem och alla var jättetrötta. Jag somnade i soffan medan jag försökte få Vilde att somna, så jag la mig innan klockan åtta igår. Skönt!!



Kommentarer:
Postat av: marie

alltid skoj med kalas men det kan bli för mycket också med alla barn!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits