Mys

Idag har jag och Vilde haft mys här hemma. Han somnade i min famn medan jag kollade på Grey´s Anatomy. Så himla mysigt och inte ofta det händer nu för tiden så man får ta tillvara på de få tillfällen som finns :)


Myspojken i mammas famn

Jag har haft väldigt ont i huvudet idag av någon okänd anledning så det har inte blivit många knop gjorda. Har iaf satt på diskmaskinen och nu lagar jag mat, men det är ju hur mycket saker som helst som borde blivit gjorda egentligen. Det ser ut som skit här, det gör det iofs ca 3 minuter efter man gjort fint också, men nu är det riktigt illa!

Hoppas huvudvärken försvinner när jag ätit mat så jag iaf orkar plocka ur diskmaskinen utan att det ska kännas som huvudet ska dunka ur skallen på mig.


Kommentarer:
Postat av: sara

du har fått gjort mer än mig i alla fall =)

hoppas huvudvärken försvinner

Postat av: marie

hoppas huvudvärken försvinner!

Ååå va mysigt det ser ut!

2009-10-06 @ 14:44:31
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Carro

Mysigt när dom somnar så! Ännu mysigare eftersom det inte händer så ofta.



Hoppas din huvudvärk är borta.

2009-10-06 @ 18:26:46
Postat av: Rijo

Myssssiiiggt..... =) kram

2009-10-06 @ 20:48:29
URL: http://rijo.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits