Skrik och gap

Fy fan alltså. Hämtade Devin på dagis och skulle åka förbi coop för att köpa blöjor och lite mat till Devin och Vilde. Redan där börjar han tjuta och sen tjuter han hela vägen i bilen, hela tiden inne på coop och han tjuter än. Så en timme and still counting..
Inne på coop ville jag bara sjunka genom jorden typ för alla kollade på mig. Sen i kassan så funkar inte mitt kort så jag måste gå ut och ta ut pengar och sen gå in igen. Kul med världens grinigaste unge liksom? NEJ! Sen när vi ska gå ut kastar han sig på golvet och bara skriker och jag står där med kassar i händerna och honom på golvet. Fy fan alltså. Helt svett var jag innan vi kom hem.

Kommer ju inte vilja handla med honom igen på länge!!


Kommentarer:
Postat av: madde

Du är inte ensam, att mina ungar var tysta o lugna var ju som sett pga glassen... annars hade de varit både högt o lågt..



Skönt att både se, höra o läsa att man inte är ensam, det ger en hopp som förälder :)



kanske skulle kunna ses med barnen nån gång, devin o anton är ju nästan lika gamla.. skiljer väl 3-4 mån bara....

Postat av: Amy

åh jag vet precis hur dte är! SKÖNT att höra att det inte bara är Oliwer som är sån. Men varför måste folk glo??? Dom vet väl att barn är sånna. Åh vad man skäms!

2009-10-21 @ 16:03:14
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Maria

Du är inte ensam, Sen tycker jag att det är konstigt att folk glor! Alla borde ju veta att barn inte alltid är tysta och "snälla".. Men jag förstår vad du menar, det är skitjobbigt att få blickar på sig.

2009-10-21 @ 16:53:01
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Renate

Inge trevligt när barnen börjar så, speciellt inte när människor står och tittar på en...blir mordisk!!

2009-10-21 @ 17:44:44
Postat av: marie

vad var det som inte var till belåtenhet för herrn?

2009-10-21 @ 18:05:04
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Rijo

Det är lungt gumman. Min är 13 nu och hon har åkt ut ifrån affären MÅÅÅNNNGGAA gånger med en svettig mor och far... och så har hon fått affärsförbud ett antal gånger.... =/

2009-10-21 @ 18:38:05
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: ♥ Nina ♥

Jag bävar den dagen kommer. Glad att Jordan faktiskt är lugn å snäll i affärer. Han har precis fått börja köra egen vagn, å då är han så stolt så! Innan har han ju suttit som ett ljus i sitsen på stor kundvagn. peppar peppar

2009-10-21 @ 18:49:39
URL: http://snostjarna.blogg.se/
Postat av: mamma/mo

Så där gjorde Devins mamma med!

Kram

2009-10-21 @ 21:01:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits