Träning

Varit och tränat nu ikväll och det var så skönt. Det var även extremt underhållande då en i gruppen inte hade någon taktkänsla what so ever. Trodde jag skulle skratta ihjäl mig, men man måste ju iaf försöka hålla sig - hon gjorde nog så gott hon kunde. Men kan man inte ens hålla takten när man gör step touch så borde man kanske inte hålla på med aerobic?

Jaja, nästa vecka tar jag nog och hoppar på passet som är direkt efter också för jag kände att jag hade massor med energi kvar när detta var slut. Så nästa veckan blir det träning från 18.30-20.50 istället för bara till åtta. Det fixar jag nog :)

Så kul att ha kommit igång nu!


Kommentarer:
Postat av: Carro

Skönt att ha kommit igång. Haha, är roligt med sånna som inte har ngn taktkänsla :)

2009-10-14 @ 22:29:36
Postat av: Amy

åh vad skönt att träna!

Postat av: Jenny

hahah, då ska du se min takt känsla ;D

2009-10-15 @ 20:33:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits