Föräldramöte

Idag var det föräldramöte på dagis som jag faktiskt sett fram emot att gå på eftersom jag aldrig varit på något någon gång, men med min otur så blev det ju inte så. Barnens farmor skulle varit barnvakt, men eftersom Kenth fick åka ambulans i natt till Karlskoga sjukhus så var hon helt slut och det kan man ju faktiskt förstå. Alla andra tänkbara barnvakter på så kort varsel har ju sjuka barn, så ingen idé att ens fråga liksom. Vill ju inte att mina barn ska bli sjuka, så det fick bli att vara hemma. Tråkigt, men så blir det ibland.

Jag börjar känna av träningen från igår nu.. ;)



Kommentarer:
Postat av: joanna

tråkigt att du inte kunde gå :S

Postat av: marie

vad trist och synd att neo är hostig tror dock inte det är så smittsamt längre annars kunde vi passat dom den stunden:)

2009-09-15 @ 21:43:30
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: sara

oj vad har hänt med honom?

2009-09-16 @ 14:50:39
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits