Haha

Min nya frissa verkar chocka många tydligen, de ser ju inte att det är jag ens.
Igår vinkade jag till Emelie på öppna förskolan och hon undrade vem som vinkade för hon kände inte igen mig.
Sen bar jag på Devin där till BVC och hon som har öppna förskolan undrade vem som gick omkring med honom nu och var jag var haha!
Jag hälsade ju på Sara som kom där också med Liam på armen och hon bara glodde hon innan hon fattade att det var jag -fniss-
Nyss öppnade jag dörren för min mormor och morfar plingade på och mormor trodde det var någon kompis till mig som öppnade ;D

Ja, så kan det bli ibland. Skönt med lite förändring i tillvaron ;)


Kommentarer:
Postat av: Linda med tvillingdöttrar

vill se bild!!!

Postat av: Amy

vill ju se

2009-09-03 @ 14:25:33
URL: http://olimy.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits