Huvudvärk

Usch vilken huvudvärk jag dragit på mig då, och halsont på det. Hoppas verkligen inte jag kommer bli sjuk eller något för det har jag inte tid med!!

Nu har David åkt iväg igen iaf. -sakna- Hoppas veckan går i räserfart så att han snart är hemma igen.

Vilde åt 70ml ersättning och 4 msk gröt innan han la sig så jag hoppas han står sig ett tag nu! Mitt lilla matvrak alltså.

Devin la sig utan problem som vanligt, var nog jättetrött. Vi var i lekparken med min bror och Lise en stund förut efter att vi ätit middag hos min mamma och pappa. Han busade runt där och gick dessutom hela vägen dit och tillbaka :)

Nej snart sängen för mig med tror jag minsann!


Kommentarer:
Postat av: marie

du såg pigg och kry ut idag:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits