Morfar

Efter jag vart och hämtat Devin på dagis idag kom min bror och mötte upp på parkeringen här, vi hade nämligen bestämt att vi skulle gå och hälsa på vår morfar :) Han tog Devin i vagnen och jag tog Vilde i vagnen. Morfar blev jätteglad när vi kom, vi tog oss en liten promenad som vanligt. -skönt- Riktigt sommarväder här idag ju!

När vi kom hem från det gjorde vi mat här hemma som vi åt sen åkte vi till barnens farmor en sväng och tog oss en promenad där ute också! Inga fel det inte.

Nu är jag skittrött och ska sätta mig och kolla lite tv innan jag lägger mig. Barnen de sover redan men Vilde åt inte så mycket idag innan han la sig.. bara 70 ml ersättning/vällingsmix. Får se hur natten blir!



Kommentarer:
Postat av: Amy

vem vet natten kanske blir super nu då :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits