Nattbesök

Kaos, kaos och kaos kan jag sammanfatta denna natten som. Vilde ha vaknat och ätit tre gånger, Devin har vaknat och skrikit en gång + att han kom in till mig runt klockan ett på natten och svamlade en massa. Han la sig bredvid mig en liten stund, men jag bar sen över honom till sin säng. Klockan fem tyckte Vilde att det var morgon och pratade och snurrade runt som aldrig förr. Vid sex fick jag honom tillslut att somna om men då får ju katterna såklart värsting rycket och springer runt. Jag höll på att bli tokig!! Jag hann iaf somna om ca 40 minuter innan Vilde verkligen hade fått nog av sovandet. Jag var så trött då så jag kunde knappt öppna ögonen ens.. -suck-

Känner mig som en zombie idag.


Kommentarer:
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Har ni bytt säng till Devin?

Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

en lagom kille är han, helt perfekt.

2009-09-10 @ 18:35:17
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits