Natten

Sov natten hemma hos min mamma och pappa, och det var så skönt!! Sova hela natten utan avbrott.. eller ja, inte riktigt för pappas jävla klockradio började prata och spela musik klockan 5!! Trodde jag stängde av den då, men nej, 10 min senare började den igen.. men då hittade jag rätt knapp. Tänk om Vilde kunde ha en sån knapp ;)

Iaf så sov jag gott.

David hade haft kaos hela natten han, Vilde hade skrikit som en tok och Devin hade knallat upp ur sängen flera gånger för han hade vaknat av att Vilde skrek. Ja, nu vet han hur jag har det ;)


Kommentarer:
Postat av: Amy

skönt att få sova!

Postat av: sara

skönt att få sova. måste man göra ibland.

2009-09-05 @ 19:46:53
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Zandra

Åh vad skönt att du fick sova lite, det var du verkligen värd.

Ja nu ficj David verkligen känna på hur du har det...hehe

2009-09-06 @ 19:44:20
URL: http://tokiga2barnsmamman.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits