Skitunge

På dagis idag fick jag nog med mig fel unge hem tror jag. Fick med mig världens grinigaste skitunge! Ingenting alls som dög för den herrn inte. Inte ens melon! Vilde vart hungrig och jag tänkte vara snäll och ge Devin melon så han också hade något att äta under tiden som Vilde skulle äta och jag vet ju att han älskar melon. Jag skar melonen i bitar och la den i hans tallrik och skulle sätta Devin i sin stol - då bröt helvetet lös. Herregud vilket humör grabben har!! Det dög inte alls med melon, det som är favoriten annars. Nej, så jag ställde tillbaka den och då skulle han ha sa han. Tog fram den igen, men nej, då skulle han inte ha längre. Jag visste ju innerst inne att han ville ha så jag ställde fram den i alla fall så kunde han ta om han ville ha. Då tar skitungen skålen och kastar över hela golvet!! Behöver jag säga att jag inte var glad då?? Höll på att få psykbryt tror jag. Jag torkade iaf upp och då blev han skitarg för att jag tog bort melonen och slängde den och sa att han ville ha ny. GAAAH! Jag höll på att få ett utbrott där, men som tur var kom Marie och Neo just då och räddade situationen ;) Mina räddare i nöden -haha- Slutade med att han fick ny melon som Marie fick honom att äta. Att man ska behöva vara två alltså.
Stackars Vilde höll ju på att hungra ihjäl han under tiden -kraken-


Melon på hela golvet :(

Ja, det var tur att Marie och Neo kom som sagt var annars hade jag nog gått under här hemma. Jag gillar verkligen inte trots och alla utbrott de får för minsta lilla grej. Jisses!
Var trevligt med lite besök sådär på eftermiddagen också. Vi åt mat, pratade och sådär. Marie var även snäll och hjälpte mig med barnen inför nattningen -tack-


Vildebus var på bra humör iaf

Vilde åt nästan en hel dl gröt nu innan läggdags + 90ml ersättning!! Hungrig kille det där.



Kommentarer:
Postat av: Elin, mamma till Albin

Låter precis som vi haft det idag.

Det har varit NEJ hela dagen sen Albin kom hem från dagis. Det går i vågor, vissa dagar är han glad och vill göra det man säger man andra dagar ska han inte göra nånting och bara säga Nej.

Trotsen är bra härlig...

Postat av: Amy

Det skulle lika gärna kunna vart Oliwer du skrev om :P

2009-09-07 @ 23:17:07
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Renate

haha kan inte annat än skratta när jag ser melonerna...vet så väl hur frustrerande det är där och då, det blir bättre men det tar tid =/

2009-09-08 @ 10:35:40
URL: http://oneeyedme.blogg.se/
Postat av: Pappa David

Vilken liten gnällspik, men Vilde är ju söt och Devin med iofs =)

2009-09-08 @ 18:37:10
Postat av: marie

jag är räddaren i nöden;) det var så himla lite så. Hoppas att det blir bättre med trotsandet annars får neo och jag göra ett utryck igen;)

2009-09-09 @ 18:46:25
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits