Sova?

Nej! Här har det inte blivit mycket sömn i natt.. inte någon alls faktiskt men jag är ändå förvånansvärt pigg av någon mystisk anledning. Min kropp har väl ställt in sig på att inte få sova nu :/ Vilde bara bökar hela tiden och då kan jag ju absolut inte sova. Han provar tusen olika ställningar och ingen av dem verkar duga för han snor på sig precis hela tiden och suckar. Tillslut imorse la jag honom tätt intill mig och då somnade han väl till för en kvart eller så iaf. Jag tycker ju synd om honom också som inte alls kan sova bra :/

Nu är Devin på dagis en liten stund iaf. De har fotografering idag så jag fixade hans hår lite imorse. Jag tänkte dra det lite åt sidan bara för det är ju så långt nu, men nej, då skulle han ha uppam som han sa. Tuppkam alltså :) Klart han fick det då fast att hans hår är liiite för långt för det, men men.. snygg är han ju iaf så.

Blir nog en sväng till öppna sen för att fördriva tiden och för att jag inte ska somna!


Kommentarer:
Postat av: sara

så sött, vill se bild!

jag får inte röras ebbas hår :(

Postat av: Zandra

Så jobbigt för er att ni inte sover bra...

Fast som småbarnsmamma blir man rätt så härdad hahaha.

Min kompis dotter var också en sån dära bökare och min kompis ville sååååå gärna samsova med henne men ingen i familjen sov särskillt bra utan alla vaknade hela tiden även dottern, så kom vi på iden om att hennes dotter kankse ville sova själv i eget rum så hon flyttade in henne och sen dess har hon sovit som en stóck den lilla tjejen =)

Kanske är det så att Vilde störs av er med när han ska sova...typ snarknigar också vidare, pröva att låta han sova själv tills han vaknar och vill ha mat då kan han ju få komma in och gosa med sin mamma.

Samsovning är mysigt men inte om det stör hela familjen, för sova är rätt så skönt att få göra ibland.

Hoppas det blir bättre snart!

Kram på er

2009-09-18 @ 09:33:55
URL: http://tokiga2barnsmamman.blogspot.com
Postat av: Hanna o Elliot

Sover han alltid i eran säng? Provat och ställa honom i ett annat rum?

2009-09-18 @ 09:34:59
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: Hanna o Elliot

Ett annat rum då?

2009-09-18 @ 10:34:59
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: mormor

Instämmer med ovanstående, vet att det är svårt för er med eget rum, men kan Du inte prova med resesängen och att Vilde sover i sovrummet och Du i soffan eller något annat klurigt...

kram

2009-09-18 @ 11:15:22
Postat av: marie

ja sova vad är de för nått?

2009-09-18 @ 23:57:17
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits