Fullt upp

Blev att åka till öppna förskolan imorse efter att man lämnat Devin på dagis. Han var förresten överlycklig att vara tillbaka där igen, han sprang in fort som en raket :) På öppna var det som vanligt trevligt och kul att vara tillbaka där igen och träffa lite mammor med barn! Det har man saknat under ledigheten, en mötesplats för rastlösa mammor och våra rastlösa bebisar :)

Efter det gick jag till Izabelle och satt där och pratade bort tiden tills det var dags att hämta storprinsen från dagis. Vilde lekte med henne medan jag fick sitta med minibebis i famnen -mys- Det är helt sjukt att tiden går så fort som den gör, jag menar, jag satt ju nyss sådär med Vilde och nu är han överallt!!

Jag och Maxilliam


Efter hämtningen på dagis så begav vi oss självklart till Marie och Neo eftersom det är ett absolut måste på måndagar! Det är ingen riktigt måndag utan att vi varit där, eller möjligtvis om de kommit hit då! :) Var jättetrevligt där förutom att jag fick skitont i magen -usch- Men det har som tur är gått över nu!

Nu väntar sängen på mig!

Natti natti

 


Kommentarer:
Postat av: Carolina

Haha - nää, han ringde en stund efteråt o sa att nu är den inte hemlig längre ;) Typiskt... ibland går det jättelänge mellan gångerna han läser bloggen!

Postat av: marie

absolut ingen riktigt måndag utan att vi ses så är det bara:D

Såg riktigt mysigt ut att hålla en sån liten fis!!

2010-01-12 @ 10:04:23
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits