Lek och bus

Efter barnen sovit middagsvilan här tog vi bilen och drog till lek-och buslandet i Karlstad :) Jätteskoj! Devin var en aning skeptisk till en början, men sen ville han absolut inte hem. Klättra mer sa han bara då!  Vi får helt enkelt åka iväg oftare för det var ju minst lika kul för mig att klätta runt där och åka massa rutchbanor och annat skoj :) Barn på nytt!

Bilderna bjuder jag på imorgon för jag orkar inte lägga in dem nu. Blir att mysa ner sig i soffan till en film istället :)

Hoppas ni haft en minst lika bra dag som mig!



Kommentarer:
Postat av: marie

ÅÅå det låter riktigt roligt. Är det för alla åldrar? Funderat att åka med neo men jag vet inte om är mer för barn som kanske går?

Postat av: Maria

Åååh vad skoj! Vi måste också pallra oss iväg dit en sväng snart :)

2010-01-09 @ 22:36:03
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits