Öppna förskolan

Som vanligt på fredagar har vi varit iväg till öppna förskolan på morgonen. Riktigt kul för det var så mycket folk där idag :) Devin var ett monster innan vi kom dit, men väl där var han riktigt snäll och go för att sen bli ett monster igen när han kom hem. Nu sover iaf båda barnen och jag hoppas de vaknar goa och glada om en liten stund!

Känns som man inte gör annat än tjatar och skriker på Devin nu för tiden, inte roligt för varken honom eller mig. Känner mig som en dålig mamma, men jag vet ju att jag säger åt honom för att det är för hans eget bästa.. Inget kul iaf. Jag gillar dagarna utan trots mycket bättre ;)


Kommentarer:
Postat av: marie

absolut för hans eget bästa!!!

Postat av: Carolina

Nu är vinnaren av en Elodie Details-snuttefilt presenterad i bloggen, kika in och se om det blev du?! Passa även på att delta i övriga tävlingar, har bland annat en nystartad där man kan vinna presentkort på 300 kr hos Ekokul! Ha en fortsatt mysig fredag! Kram Carolina

2010-01-29 @ 19:58:23
URL: http://carolina1979.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits