Så duktig

Devin är så himla duktig med att kissa på pottan nu verkligen, går inte uttrycka i ord hur stolt jag är. Idag satte jag på honom blöja när vi skulle åka, men i bilen sa han "kissnödig mamma" och då sa jag till honom att han hade blöja på sig men att om han kunde hålla sig kan han kissa när vi kommer fram till dagis. Ja, kissa pottan sa han då. Så när vi kom fram sprang vi in, slängde av honom kläderna och han kissade jättemycket på pottan! DUKTIG! Nu har han såklart kalsonger på sig där, men lite otrevligt om en olycka skulle hända i bilen så därför fick han ha blöja på sig när vi åkte.. hade ju dock inte behövts tydligen ;)

Jag är stolt!


Kommentarer:
Postat av: Maria

Duktig han är!

Skönt när de blir blöjfria =)

Postat av: marie

underbart. såå duktig!

2010-01-14 @ 16:28:00
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits