Jävla tänder!

Vilde håller på att få fler tänder nu och är kinkigare än kinkigast! Han smågnäller i stort sett hela tiden och vill inte äta någonting, inte ens välling vill han ha - vilket resulterar i att han gnäller för att han är hungrig också! :( Han vaknade många gånger i natt och gnällde och sen tyckte han det var morgon halv fem!! Jag behöver väl inte ens säga att jag höll inte med honom ;)

Synd om honom som har ont ju så jag hoppas de vill kika fram fort så jag får tillbaka min glada och goa Vildebus igen :) Jag kommer nog dö om det blir många nätter av den som var nu.

Kom fram nu tänderna!


Kommentarer:
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Är det inte en period då? Lowe är precis likadan!!

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Kanske därför han var lite kinkig här igår när ni var på banken. Stackars liten ja kom fram NU!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits