Kalas

Ganska nyss kommit hem från Liams ettårskalas :) Där var det mycket folk, mycket fika och mycket trevligt!! Devin och Vilde busade gärnet där och var inte det minsta blyga. Devin och Erikas farfar pratade en hel del, så sött. Vilde ville gärna klättra upp för trappen, men nej, det vill jag nog inte så gärna.

Var iaf jättetrevligt och jag är så sjukt mätt nu! Jag var mätt redan innan jag åkte dit så nu är det på bristningsgränsen nästan.

Precis lagt ungarna här hemma, så nu är det lite lugn och ro innan man själv stuper i säng.



Kommentarer:
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Ni verkar ha haft en skön dag.

Nu blir det Desperate Housewives...



Kramiz Camilla

Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

Ja frallorna blev super goda :)

2010-05-05 @ 18:56:52
URL: http://olimy.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits