Lite åt sidan

Har man annat för sig så hamnar bloggen åt sidan..

Idag har det vart fullt upp. Imorse åkte vi för att tvätta hos min mamma och pappa eftersom det inte fanns någon tvätt-tid här på 2 veckor (!!) sen efter det var det mat- och sovtime för barnen och då kollade jag och David på en film och käkade lite gott. Sen åkte David iväg till Göteborg och jag väntade på att barnen skulle vakna och knallade sen iväg till coop. Jag undkom regnet precis för det började dugga lite när jag gick in där och sen när jag kom ut var det borta, men syntes på marken att det hade vart en rejäl skur. Hann hem igen innan nästa kom också, så det var tur :) Lise och Andreas kom precis när jag kom hem och var här och lekte lite till barnens stora glädje!


Barnen och Lise leker

Mitt i all lek så plingade det på dörren och då var det barnens farfar som kom med de sista två böckerna i samlingen. Nu är den helt komplett och Devin ville ju genast höra saga :) Farfar fick läsa lite.

Sen gick alla hem och vi busade lite på balkongen och käkade lite kvällsmat innan barnen stöp i säng! Nu sussar de gott och jag funderar starkt på att göra detsamma så jag orkar med nu när man är ensam några dagar..



Puss och godnatt


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits