Ridit

Eftersom det var torsdag idag så var det dags för mig att hoppa upp i sadeln igen :) Denna gången var det Olivia som var min "ridlärare" och det gick jättebra. Hon tyckte det verkade som jag hade ridit ett tag -stolt- Fick trava och lite så, inte det lättaste direkt men det gick väl helt okej för att vara typ första gången jag travar! Jag är iaf nöjd och tror nästan jag börjar få mersmak nu, kul ju.


Jaffe-boy!

Min pappa skulle vara med och hämta honom från hagen idag så jag skulle ta rätt häst och så, men när jag kom dit hade han redan hämtat honom. Han borsta och fixa hovarna också, jag är lite impad. Trodde inte han kunde sånt där :)


Pappa borstar


Kommentarer:
Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

Hur kul som helst med hästar!

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Haha duktig far du har:D

Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

Elliot har inga problem med att äta bitar så det gör inget.

2010-05-07 @ 18:49:14
URL: http://olimy.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits