Sönder

Igårkväll när jag skulle lägga mig såg jag på mobilskärmen att den var svart, men jag trodde det var batteriet som var slut så jag satte den i laddaren. Idag märkte jag dock att det inte var batteriet som var felet för den har blivit svart titt som tätt idag och nu helt slutat fungera. Man ser bara en massa ränder överallt :/ Det går att ringa till den, men jag ser inga sms eller mms som jag får. Inga telefonnummer eller sånt ser jag heller så kan ju inte kontakta någon om jag inte kan numret utantill då eller om det finns på eniro -suck-

Jävla telefonjävel :/ Så svarar jag inte på era sms så är det helt enkelt för att jag inte kan se någonting.



Kommentarer:
Postat av: Anna

ojdå :S men du har väl numren sparade på SIM-kortet förhoppningsvis? jag har en adressbok som komplement utifall sånt där skulle hända.

Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Det är verkligen inte kul när mobilerna pajar! Man bli handikappad, tragiskt nog :P Min har också gått sönder, jag har inget ljud på den.

2010-05-25 @ 21:19:30
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Zandra

Aj då =(



Svar: Tackar, ja hon e en riktig goding!

Brukar aldrig ha henne i den vagnen utan det var faktiskt bara när vi skulle gå ner å handla...jag gillar inte heller när små barn åker frammåtvända och har inte vänt några av mina andra barn förrens de var över året...utan ENBART ett engångstillfälle efetrsom att det underlättade det hela och vi var ute i kanske 15 minuter.....men inte för att jag egentligen behöver förklara mig för dig.

Men som du kanske inte förstod så var det hela liiiiiite ironiskt, det är liksom inte som så att jag på riktigt gjort en hemmagjord vagn haha

2010-05-26 @ 09:06:24
URL: http://tokiga2barnsmamman.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits