Phil and ted - såld!



Världens bästa vagn är nu såld. Var med en tår i ögat som jag sålde den faktiskt för jag har enbart varit nöjd :) Den har varit med på mååååånga promenader minsann!

Vi sålde den för Devin vägrade gå eller cykla eftersom han visste att det fanns en sittdel till den och att bara plocka bort den gick ju inte, för han är ju smartare än så ;) Tror jag provade alla vagnar i två olika barnvagnsaffärer minst 7 gånger, men ingen dög lika bra som phil and ted gjort, så därför tog vi den billigaste skitvagnen som vi kunde hitta eftersom vi hellre är missnöjda med en billig vagn än missnöjda med en dyr!

Så nu har vi någon babytravel sulky här hemma som får duga tills vidare.


My, hoppas du blir lika nöjd med vagnen som vi varit! :)



Kommentarer:
Postat av: cissi - mamma till nathalie och leo

Ja, det är verkligen världens bästa vagn. Jag vill ha kvar vår för alltid ;-)

Postat av: My.

Ja är jättenöjd, den är helt perfekt. Tack än en gång för att jag fick köpa den ;)

2011-04-16 @ 18:34:45
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

verkar vara en superbra vagn!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits