Utvecklingssamtal + barnvakt

Idag var det utvecklingssamtal på dagis :) Alltid spännande att höra hur barnen är där och hur fröknarna uppfattar dem. Det gick iaf jättebra, de tycker båda killarna är helt underbara och har en massa energi. Devin har väldigt lätt för att lära sig och älskar att vara ute. Vilde är en liten charmknutte som charmar allt och alla :) Båda barnen är även bra förebilder vid maten då de gillar precis allting och är väldigt matglada haha. De är också båda väldigt pratiga av sig och munnen går i ett på dem bägge :) Så det gick väldigt bra!

Efter det så väntade jag in Jennys mamma som kom och lämnade Liam till mig. Skulle passa honom en liten stund idag :) 



Vi lekte lite och tränade på att gå :) Gick väl sådär med den lille fegisen ;)



Sen efter en stund blev han jättegnällig men somnade tillslut i min famn -gooos- Längesen någon av mina prinsar hade lust att somna i famnen. 

Strax ska jag bege mig till jobbet. Har verkligen ingen lust att jobba och sitta inne till sent ikväll när det är värsta underbara vädret ute, men men.. 

Ha en bra dag!



Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

härligt när man bara för höra bra saker. tyckte liam var lite lik vilde på den bilden när vilde var mindra. Duktig han är på att gå :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits