Devin



Mitt lilla trotsiga charmtroll på 25 (!?) år ;)



Kommentarer:
Postat av: Jenny

Naaw söt han är!

Roligt för honom när han blir stor och få se det där :D

2011-08-05 @ 22:51:42
Postat av: Amy- 23 & tre barnsmamma

hihi goding... märks att O och D är lika gamla som sagt :P Oliwer skulle svarat precis samma

Postat av: Erika - Miliam&Miltons mamma <3

sv: Tack :) Det är ungefär 3 månader kvar, så det är ju ett tag kvar;)

2011-08-07 @ 09:40:47
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Sötnos:D

Postat av: Linn med Milia

Idag gjorde jag senapstorsken du har på recept i bloggen... Hoppas att brödrecepten går hem bättre, de ska bakas på onsdag tänkte jag

2011-08-08 @ 19:04:51
Postat av: Erika - Miliam&Miltons mamma <3

sv: Jag gick upp ungefär lika mycket med Miliam :P Vägde inte mig den sista veckan då jag var inlagd, men jag antar att jag inte gick ner iaf eftersom jag hade havandeskapsförgiftning :P Så helt omöjligt är det inte ;) Fast jag ska ju verkligen försöka att INTE gå upp så mycket mer nu! :P Har ju blivit en del sötsaker nu eftersom suget är så jäkla starkt, men ska verkligen försöka hålla mig ifrån det :)

2011-08-09 @ 08:48:41
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits