Tävling i samarbete med cliniderm/buzzador



Jag är med och tävlar hos Sandrah om en presentask från cliniderm.
Tävla HÄR du också!


Tävlingsregler:

Ni ska svara på vilka 2 som är hudens viktigaste skyddsbarriärer (svaret finns på cliniderms hemsida) och sedan lämna en motivering till varför just du ska vinna?
Svaret skriver ni här under men jag publicerar inga svar förrän tävlingen gått ut så ingen kan tjuvkika :)

Länka gärna och skicka länken till mig så får du en extra lott i omröstningen! Glöm då inte skriva en kommentar till med länken!

Har du ingen blogg kan du tipsa 5 vänner via mail och bifoga kopia till mig: [email protected]

4 vinnare kommer att dras den 23 jan.



Kommentarer:
Postat av: Malin

Hej! Jag vill gärna vara med i din Cliniderm-tävling!



Här är svaret:

Penetrationsbarriären och fuktbarriären.



Min motivering (skriver även denna på din blogg)

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!



hoppas på tur!

2011-01-06 @ 18:50:08
Postat av: Carolina

Svar: penetrations- och fuktbarriären

Motivering: Imorgon börjar mitt nya liv, kampen mot kilona - den här gången SKA jag lyckas och då vill jag såklart även ta hand om resten av mig själv också, därför vore denna presentask från Cliniderm perfekt här hemma hos mig.

Postat av: Aurora

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla!

Hudens viktigaste skyddsbarriärer är penetrations- och fuktbarriären-

Varför ska just jag vinna?

Jo, jag har precis blivit 4 barns mamma.

Älskar livet som mamma, dock så tar det mycket tid från en, vakna nätter och aktiva dagar och det gör att huden inte mår allt för bra, den kalla vintern vi har gör det inte heller bättre.

Jag skulle gärna vilja få unna mig lite lyxig hudvård och få känna mig som en kvinna och inte bara som en mamma.

HÅller mina tummar!

Ha det så bra!

/Aurora

2011-01-11 @ 09:49:51
URL: http://aurorajagmed.blogspot.com/
Postat av: Carro

Hudens två viktigaste skyddsbarriärer är penetrations- och fuktbarriären.



Jag ska vinna för att jag har så sjukt dålig hy och för att jag tycker att det hade varit kul att vinna något till mig själv, sen man fick barn köper man/unnar man sällan sig själv något (iaf inte jag).

2011-01-13 @ 15:43:10
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Postat av: Debbie

Två av hudens viktigaste skyddsbarriärer är penetrations- och fuktbarriären.

2011-01-17 @ 21:52:13
URL: http://deborapersson.bloggplatsen.se
Postat av: Debbie

http://deborapersson.bloggplatsen.se/2011/01/17/4390645-tavling/



direktlänk till tävlingen:)

2011-01-17 @ 21:55:10
URL: http://deborapersson.bloggplatsen.se
Postat av: Debbie

Glömde visst motivering, har inte tänkt på någon sådan men kan väl säga att min hy inte är den bästa under vinterhalvåret och som fattig student och mamma har man inte råd med något riktigt som är bra. :)

2011-01-19 @ 08:07:56
URL: http://deborapersson.bloggplatsen.se
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Svaret på frågan är penetrations- och fuktbarriären. Vore super nu när det är vinter och kallt att ha nått som skyddar huden då jag blir så lätt torr och rödflammig.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits